oliwa

Direktlänk till inlägg 18 september 2014

Stressig dag

Av Oliwa - 18 september 2014 19:52

Hej


Detta är mitt första inlägg på denna blogg, så vi kör igång direkt.


Idag så har allting bara varit fullt överstessig, läxor upp till öronen, prov och sånt där h*lvetes skit.

Orkar inte att ha prov varenda dag, och jag blir enu gladare av att veta att imorgon har vi prov i fysik och jag kan som vanligt inte ett skit! Haha   


Jag har nämligen märkt att jag har väldigt svårt att uppfatta vad lärarna står och babblar om, dom kan förklara hundra gånger för dom förklarar på ett sätt jag inte förstår. Så är jag så himla feg så vågar inte säga till om något.


Lite roliga saker nu för att lätta på stämmningen, imorgon ska jag på tonår med bästa tilda för att hon är förhoppningsvis frisk imorgon!    Och då är dom bästa människorna där så det kan inte bli bättre för just nu mår jag inte *bra*.. Men skit i det, det ksk blir en bättre dag imorgon!


Jag kanske ska töja örat till 3mm! De lär bli najs! Och finns 1% chans att jag får byta skola! Yeey!


Aja nu ska jag lyssna på sofijah och sedan ta en varm dusch.


Kram på er!


 

Saknar värmen~

Tänker på kylan~


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Oliwa - 20 september 2014 01:18

Tänkte börja skriva * dikter * Vi får se hur de går, jag kör igång direkt.   Du fick mig till allt.   Med dig kan jag andas ut och andas in, släppa allt skit och njuta av nuet. För med dig kan man inte va ledsen, bara slippa all pressen. ...

Av Oliwa - 20 september 2014 00:11


Tjenare!   Ikväll har helt enkelt varit rätt azm.   Va på ikaros med bästa tilda, nikita, edina, älva, isabella, tyra, emmy mm, sjuk kul!   Vi hade en musik tävling, då man bara fick höra början av en låt om man tävlade om chips, godis os...

Presentation


Hej! Välkommen till min blogg, som kommer handla om vad som händer i mitt liv och runtomkring!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards